Monday, August 27, 2012

latihan industri , ramadhan , syawal .

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikumm .. 
lama tak menjengah blog .. almaklumlah sejak buzy memanjang nie .. alhamdulillah aku sihat dan makin bertambah sihat hahaha .. * paham2 sudah la ye ..
haish .. tak tau nak cakap .. badan nie makin bertambah2 comel lak .. nak kata makan dedak ... aku makan nasi ..
melampau - lampau lak naik dia .. 
T.T
LATIHAN INDUSTRI
alhamdulillah aku dapat tempat kat area2 Ayer Keroh ... dan tempat tue pun terima aku dengan baek .. thanks god i got new dad .. new sis .. and new brother ... and got my grandfather 
dorang semua macam family ... aku suka tempat latihan industri aku sekarang nie .. aku rase macam kerja ngan family ..
RAMADHAN ??
first day ramadhan aku kt tempat kerja .. best giler walaupun macam kabot sikeyt sebab first time kan .. hehehe ...
yelah aku pernah gak jaga stall jualan2 nie tapi untuka kau sorang yang jaga tue memang tak pernah lah kan ...tetibe lak aku kena jaga sorang2 tak ke terhuyung hayang aku jaga stall tue ..
hari2 buka puasa ngan member2 tempat kerja .. penat ?? memang penat tapi happy ... sebab ramai ngan meriah ...
SYAWAL ??
first syawal aku sambut kat tempat kerja perghhh ...
sedih tak ??
hahaha ...
best sambut kat tempat kerja kitorang ..
haha yang penting aku dapat duet raya :)

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea