Monday, August 30, 2010

mizsss all them trully...

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛


huwrmmmm..
aku rindu gile lar kat member zaman skolah yang seangkatan ngan aku..
truullyyyyyyy!!!!miss them so much...
tambah lak kadang2x aku kaki tuang kelas huhuuuu(mati kalau abang ngan ibu tao..)
masing2x surport each other..
ko tuang kelas subjek bm..
aku cover ntok ko
yime aku tuang subjek sejarah ko lak cover an ntok aku..
hehehe..geli aty gak keletah kitorang time tue...

Bile ade orang kacau ko...
kiteorang ade ngan ko..
hurwm...
p skrg msing2x bz ngan stdy..
demi mengjar satu cita....
dan aku jugak bakal bergelar student ipta tak lamelagiii...
just wait.....
them make me perfect..
all of them...
dorang lah sahabat hidup dan mati aku........

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea