Sunday, September 11, 2011

jiwa kacau!

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
Aku benci bila aku dah jadi celaru macam nie..semua ta kena..keje aku tido sepanjang masa...''tak de ke keje yang aku boleh buat????!" 
sumpah aku rasa aku da macam penagih dadah yang tak dapat barang!! lemah seluruh tubuh badan...
dan kadang2 aku perlukan bonda kat sisi aku...aku nak peluk bonda aku nak berborak dengan bonda tentang semua masalah aku..tapi aku tak nak bonda risau...tau je la perasaan seorang ibu kalau dah tau satu2 nya anak perempuan dye tengah celaru~ ntah ape2 la bonda pikir nanti...sedangkan aku sendiri ta tao ape masalah sebenar aku.... 
dan kadang2 aku rasa macam nak lari dari sini duduk jek kat tempat yang mana boleh tenangkan aku~ dan kadang2 aku rasa macam nak join jek kat spital bahagia tue...dorg yang kat situ ta payah pon nak pikir2 benda nie semua!!! 
kusut!!!
aku nak marah tapi tak terluah~ nak nanges dah takde air mata lagi dah... kawan???? hah! will they understand me??? no lah! dorang dah enjoy dengan hidop dorang mana na pikir aku dah~
aku berubah???? 
yesss! aku memang dah berubah! aku nak berubah jadik orang yang tak nak pikirkan orang laen lagi! live with my own world! haha puas! aku tak kacau ko...ko jangan kacau aku.... walau sekali kau hembus~ kau akan rasa sakit seperti sembilu dalam daging kau...aku tak kan balas semuanya tapi aku akan balas sikit demi sedikit sampai kau melutut kat aku dan baru kau tahu nilai seorang insan!
 kejam???? 

dunia sekarang nie kita kena kejam sebab kalau tak..orang akan pijak kepala kita sampai lumat~ 


:
:
:
:
:
notasampah : will u gone from my life? i'm suffering thinking u, dreaming u, n missing u~

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea