Saturday, September 10, 2011

tukar link??? kenapa pula nie???

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
Assalamualaikum readers...n bloggers.. =D
heh!
kenapa dah tukar link dari akujiwakusut kepada cikzazazakaria???
long story la~
orite...
Sebab utamanyer aku dah bosan~
aha!
senag ta aku jawapan aku???
senang kan~ semudah ABC..
lalalala~
orite!
sebab menyokong aku tukar link nie sebab......
lecture aku~
why???
yeahhhh...
meh na story mory siket~
aku nie keje suke sangat seragam jek barang2 aku nie kan~
so senang la nanti keje aku~ tak la serabut otak kan....
oneday tue mase aku jmpe lecture aku na mintak note..aku bagi la pendrive kat dye...dye pon tengok la name yang aku letak kat pendrive KUJIWAKUSUT~ then dye cakap la "kenapa lar awak letak name pelik2 nie..tak baik tau~ *lembut jek dye cakap~* bila orang banyak sebut name tak baik nie nanti boleh jadi yang betul kat awak~"
ceng gitu ler ayat dye~
haha sayang jugak lecture aku nie kat aku aha!
dye takot kot aku sewel~
hahaha
tue la sebab dye aku tukar link bagi name yang elok2 siket~
haha!
:
:
:
:
:
:
:
tekanan melanda~ bila susah nak jumpa SAHABAT bila susah~

2 mereka yang cantik dan kacak:

syaffeka said...

sape lect uh weyh
pn hamidah ke hape..
hehe

♛cik.Zaza Zakaria♛ said...

lect math kite~

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea