Thursday, October 20, 2011

PUAK - PUAK

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
-ya aluuuuuhaaaaa~
okey story moryyy nie kisah benar taok!!!
memang dari azali lagi kan manusia nie suke berpuak-puak...
ade puak pelampau...
puak islamiah...
puak zionis...
puak blalalalala......
haish....... -___-"
penat sebenarnye dengar bende2 nie....
hahaha!
ta terkecuali budak kelas aku....
haish!!!!
ntah berape puak ntah yang ade..hahaha
keje aku kalau aku ade group assigment mesti merata-rata aku pegi....
jup geng nie...jup geng tue....
hmmm...hape na jadi pon ta tao la...
tapi kalu bab na cover geng2 lain...budak2 kelas kitorang memang backup no satu....
hahaha..jangan sentuh budak2 kelas kitorang!!!
kang KAKI makannyer
tapi.....
still berpuak lagi...kenape kita susah na together-gather.....
benci gak tengok "si gila kuasa" asyik atack kelas kite jek...tengok la mase kat kitchen ari tue....ta pasal2 kene...SEMAK tao tak!!!
...hmmm...
memang la ader yang suke kita...
ade TAAKKK suke kita....
ader yang okeyh...
ader TAAAKKKK okeyh....
jammmmmm kepala otak aku...
cube la terima ape teguran tue ciket...
jangang asyik nak MENJAWAB jek kejenye....
dan yang berpuak2 nie cuba la bergaul ciket......bukannye kitorang makan orang pon!! kitorang makan nasi jekk... *kenape nak belanje ke???
kalau tak puas hati sila open table kita sloww talk satu kelas....sedih la...korang ta sedih ke????
:
:
:
:
:
:
:
:
notasampah : semalam saya mimpi awak! boleh tak awak pergi jaoh2x jangan kacau saya! saya lebih suka siapa awak dalam hidup saya sekarang dan untuk selamanya!

2 mereka yang cantik dan kacak:

syaffeka said...

perhhh aku okeyh
ta berpuak2
sume masok..
kah3
smpi deme nye ase aku ny dok nyemak je kt tmpt dowg..
muahaha
pedulik hape aku..
kui3

♛cik.Zaza Zakaria♛ said...

yeahhhh~
hahaha

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea