Wednesday, December 28, 2011

HALLO SEMESTER 3

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum...



cuti sudah habis bro! -skrip yang digunakan aaron aziz...
ingat lagi?

mestila koarng ingat tambahan kalau korang peminat aktor macho nie kan..kan...kan?
jeng..jeng...
hampir sebulan...hmmmm aku duk rumah jekk menternak lemak dengan masakkan Bonda... *balas dendam aku jarang balik rumah masa sem 2...
macam-macam belaku kat aku sepanjang semester 2...
macam aku keluar kat otak aku..hehehe....
sampai aku amek cuti sendiri seminggu tao..korang berani???
tak kann..




sekarang dah masuk sem 3...
umor pon dah nak masok alam dewas...
da ta bole maen2..gedik2..manje2..
jiwa..hati...limpa....paru2...
semua kena kuat sekarang...ape pon masalah da ta boleh lari da...
be mature.. ZAZA face it!
T_T
so semester 3 please be nice to me okay!




:
:
:
:
:
notasampah : ader orang pandang aku macam pelik bila aku cium pipi bonda
kenape tak pernah buat ke?
SEDDIH!

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea