Wednesday, December 21, 2011

keluar dari pertapaan..

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalamualaikum....
hye semua..rindunya...lame bertapa...
haha bertapa pun bukan yer makin sehat makin haru kepala otak nie...
first~
aku menjahanamkan laptop sendiri...habis semua benda hilang...yang paling penting gambar2 memorial aku...dokument tak la sangat sebab aku ader save dalam pendrive...lagu lak aku leyh amek kat abang....movie????
member ader....
haishhhhh....~
second~
result aku....
fiuuuhhhh...aku ingat ade lagi la subjek aku yang nak kene carrie semester depan tapi....alhamdulillah.... TAK ADA~
semuanya lulus...macam mimpi lak..hehe...
third~
yang nie aku bengang...kenapa bank ader 6 kuanter tapi bukaknyer 2 jekk...haishhh kekurangan pekerje ke???
ambik laaa ramai2...
tak la susah kan orang kene tunggu lame2...
last~
malas balik poli =D

2 mereka yang cantik dan kacak:

cik eka said...

aku dah tak saba nak blek yunk
kain itm aku beli kt sne je nt kot

✖cik.Zaza Zakaria✖ said...

ooooo....okeyh...
suke lak ko blik sne...

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea