Saturday, January 12, 2013

Hujung Minggu

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
Uuuuuwargggghhhhhh...
hujung minggu sangat la dinantikan oleh student2 tak kirala student sekolah atau IPT,,,
sama la macam aku.. tapi kalau hujung minggu tue tak ader aktiviti memang bosan kan... hmm memandangkan jadual belajar aku still serabut disebakan sistem yang memeningkan kepala otak so hujung minggu nie memang serabut...

ditambah pulak dengan peladuk 2 serupa kat poli nie memang bertambah kusut dengan study aku.. dalam banyak2 orang kenapa la muka dia yang ader kat sini kannn.. haishhh...
dah macam ader mesin photostat jek.. sebijik lak tue muke dia...

hmm.. hari tue tempat LI aku ade wat anual dinner untuk staff dye.. tapi sayang aku tak dapat pergi.. lagipun dah last minit baru dapat jemputan... hmm na nanges bila tak dapat pergi.. aku nak sangat pergi.. pluss "ayahnda2" main live band... aiseyhhhh sayangnya ta dapat tengok...
T_T






notasampah : still dalam mood tacink ngan "ayahnda"

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea