Thursday, January 17, 2013

Peningkatan

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
weaaaahuuuuu...
macam biasa tiap2 minggu kelas aku akan ada event di RC, so untuk minggu nie dalam sejarah kami mendapat pujian dari segi dekorasi RC kami. Untuk food ?? alhamdulillah tiap2 minggu kami dapat pujian, dari serving kami.. aku sendiri akui kami perlu tingkatkan lagi.. sebab aku sendiri masih berlajar walaupun dah masuk tahun akhir.

Dari segi teamwork aku selute member2 kelas aku.. 
beb ! serius korang memang superb !
sayang korang muahhh ~


flyers nie gua buat  

bread butter pudding and orange mousse with  vanilla sponge cake

dengan cik. eka snap pic sambil wat decoration 

time nie assistant chef of the day gua pegang !


table setting theme brown and gold

si kecik na tembak gua sebab gua snap pic dia haha


notasampah : sedih "dayang" dah dilupakan

2 mereka yang cantik dan kacak:

Akupenghibur.com said...

hehehe dah lme x pergi restaurant nie :)

♛cik.Zaza Zakaria♛ said...

hehe nnti ade mse dtg la poli :P

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea