Friday, December 3, 2010

kini aku di polimer~

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
aguguguggagagaga~hmmm sekarang aku dah pun ader dalam politeknik~ i'm student right now..serius aku cakap first day kat poli nie ya Allah bosannyer aku..tidor pun ala ala je..hahaha yer la junior dalam minggu suaikenal~hahaha maka aku menurut perintah je kata2 senior....tidor ta cukup~ makan pun macam orang gelojoh jer~ mandy??? tutttt..hahaha yang mane paham diam2 suda~hahahha..tapi jujur aku cakap hari ke-3 walaupun aku down gler sebab penat and xcited nak habiskan minggu msk nie..aku tetap sedih~yelar da rapat ngan akak 2..nanty nak jumpe mesti susah.....hahaha tapi aku mintaxx maap ler sebab tak boleh msok kan pic sepanjang minggu suaikenal sebab masalah internet  berfungsi..cehhhh hampeh siot~keyhhhh bubyehhhh

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea