Saturday, December 25, 2010

kusut dengan perangai manusia.

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hmmm...aku perhatikan gelagat beberape orang kat sinie....hmmm..permainkan perasaan orang lain tak kira lelaki ke perempuan same jekkk...bagi harapan dan tinggalkan terkontang-kanting...yang ditinggalkan kusut jiwa aku tengok macam aku jekk yang kene tinggal..huh..ader connection lak...dorang tak terfikir ke suatu hari nanti dorang akan terkena balik..hmm takot lak aku nak rapat ngan dorang..hahaha..saper yang makan cili dia yang rasa pedas..hah! keyh taktik dia sangat sempurna kalau yang perhatikan mereka akan perasan taktik tuh..hm hanya membagetkan muker yang ala2 tue dapat hancurkan hampir separuh mereka yang ader kat sini..saper mereka???shuuuuhhsss!!diam biar aku dan yang memerhatikan sahaja yang tao..hahaha...yang penting aku nak saksikan darama penuh emosi nie samapai habis..kat depan mata aku..hahaha aku nak tengok ending saper yang akan jatuh tersungkur or melutut mohon maap..wah kejam siot....aku akan update kan drama tue biler drama uh habis..sekarang nie masih dalam permulaan cerita..hahaha nantikan bebe!

8 mereka yang cantik dan kacak:

wan said...

azrin nazira

✖Si Tembam temBam✖ said...

wan???sape ek???

wan said...

yg dlu pnah nk knal ngan lbh mendalam ngan kmu

azreen nazira

✖Si Tembam temBam✖ said...

wan...zaza ta paham...
nk knl lbh mendalam???
saper azreen nazira???
wan nie mmber zaza ke????

wan said...

azrin nazira 2 kwan kmu
yg dyorang panggil manje

✖Si Tembam temBam✖ said...

owh....so nape ngan manje????

wan said...

xpape
renung2kanlah

✖Si Tembam temBam✖ said...

huwrmmmmmmm =,="

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea