Tuesday, January 4, 2011

happy new year!!

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
selamat tahun baru!!happy nak open buku baru???ape azam korang????azam zaza..hurwmmm...jadik anak yang solehah dan study sampai tua agagagagaga(^_^)
1.1.11 cantik siot tarikh nie..aku dok umah jekkk menjadik penternak lemak yang berjaya...dan belajar sikit la skill memasak ala2x kampung...hahahaha...gelak tue cover siket okeyh...menjadik jugak ler lauk yang aku masak tue and alhamdulillah tak ader kes keracunan makanan...hohohoooo...aku masak untuk tetamu yang special punyer..hahahaaha...siapakah gerangan tetamu itu????shuussshhh secret...malam nyer lak aku lepak kat luar tengok bintang yang maen sorok2x ngan aku..haishhh...pandai jugak bintang uh ea...
2.1.11 lak....hahaha tarikh keramat untuk aku ngan member2 aku yang sama2x otw nak balik poli...hahaha..first kes tiket....haishhhh....gerak dari seremban kol 6ptg...masing2x tengok tiket ngan muker cuak...jeng..jeng..jeng....time tuh dah pikir kol brape ler sampai politeknik...tengok lak beg besar yang macam bawak umah jekk..bla..bla....dan yang paling gaban nak naek ape dari MC nak ke politeknik....haishhhh...problemmmm...naseb jekkk ader brother yg iras2x farid kamil time dalam bas...hehehehe..sempat lagi yer ko zaza....abaikan keyh...naseb sekali lagi menyebelahi aku ngan member laen..ader transpot...kawan cik.tykah...hmmmaku lupe name dye...dengan speed 130 blabla..(perrhhggghh nie sape yg nak balik poli??? laju siot) ...dan bunyi radio yg mcm kat ALOHAAA tue...hampir berlaku kejadian yang tak akan kitaorang lupakan....kejadian hampir dikejar tutttttt...perhhgggghhh..time tuh terbayang wajah insan2x tersayang... mampu memutuskan urat nyawa!(dan juga urat kentut)heheheee... tapi brother driver tuh pakar bab larik dari kene tangkap dengan pihak tutttt...kalau tak tidor atas lantai ler makcik malam tuh....hahahaha..tapi semua tuh kenangan...tahun baru 2011 untuk aku...

2 mereka yang cantik dan kacak:

Cikgu Izmir said...

azam baru izmir nk jd blogger terhangat!!

♛cik.Zaza Zakaria♛ said...

yeh...smoga mnjadi blogger t'hgattt!!!!cikgu!!
hahaha..

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea