Tuesday, January 11, 2011

sahabattt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
 hurwmmmm korang pernah tak bergaduh ngan BFF korang???
cik.zaza???hurwm mesti la pernah..hehehehe sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula sahabat...hehehe sesuke ati jekk tukar lagu org..hmm keyh back to my entry...
pernah tak?????
kalau pernah macam mana hubungan korang lepas tue ok ke ko???
jeng..jeng..jeng....
cik.zaza???hurwmmm..more close with her la...heheheeheee....
mesti time gaduh tue korang maki hamun sahabat korang tue..ish..ish..sian tao member korang tue...
hmmm time gaduh tue nak pandang sebelah mata pun menyampahkan...hehehe..sama lar..tapi!!!sekejap jekk esok nyer tue rasa menyesal lak...betol tak????jangan lar nak tipu diri sendiri....tue la yang aku rasa masa gaduh ..dulu...(macam dah lama jekk gaduh tue)ngeh..ngeh...hmmm sekarang nie kitaorang da busy...sooo...rindu lak nak lepak sama2x..kat tempat day girl out uh...miss lorhhhh korang!!!!rinduuu gila babeng kat korang!!!sob..sob..sob...T_T

2 mereka yang cantik dan kacak:

Lady Ann, said...

gadoh dgan saper beb ? haaaa ?

✖Si Tembam temBam✖ said...

member ler yg gadoh...

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea