Sunday, January 16, 2011

minggu yang penuh dengan aktiviti..

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
. .whoaaahhhh. .hurmmm penat seyh...minggu nie..banyak sangat aktiviti yang aku join..ader yang aktiviti paksa rela..gosh.....
antaranya...ceramah remaja=cinta dan inspirasi...explorace a.k.a explopoli=merapatkan ukhwah kamsis V4...dan paling gempak groming workshop..damn aku benci gromming....
ceramah lak hurmmmmm..okeyh la bagi aku..p orang lain tak tao lak...gagagagggggaaaaaaaaaa....penceramah nyer pun "masuk air"jekk aku tengok...walaupun ta banyak input yang aku dapat p okeyh la.......
kalau explorace lak...aku leyh cakap best ever...
aktiviti memang gempak walaupun crash clue....hm...kitaorang diwasiatkan dengan 2 amanat..pertama biskut oat..kedua "anak"agagaga belon air....aku jage belon uh macam anak aku dari ajk explorase uh p sampai lak kat  kak effa "gugur anak aku dye buat pecah belon aku..ngeeee...sedyh p happy gak....dapat kenal2 ngan dak V4 and ajk yang sengal2 alam nie....
ajk v4 pon kne maen explorace.....
                                                                      
senget suda

wif ????teka la...

kb aku guna kn peluang utk  kene kn aku
hahaha epy seyh....
jumaat aku pergi kelas ukir.....hahahahaaa
keyh r...time to assgment....^^,

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea