Monday, May 16, 2011

selamat hari guru!!!

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
salam sejahtera :)
walau dah habis dah mood hari guru..sebab sekarang sudah pukul 12.30 tengahmalam dan 17hb mei 2011 hahaha sangat tidak ambil berat tentang tarikh2 penting... itulah aku..so maaapppp...hahaha
bukan ape aku benci na ingat nombor2x nie...*ahaaa..na salahkan no plak...hahaha
okeyh..nie entry untuk cikgu2x yang pernah mengajar pelajar malas dan nakal yang bernama zaza hahahaha....
sejak tadika lagi aku nie memang malas ngan nakal macam lelaki sebab aku sorang jek anak perempuan kazen pon ramai lelaki dari perempuan...so pe'el macam lelaki la..panjat sana panjat sini luka sana luka sini...haha normal bebe!
so bila dah masok sekolah rendah nie maken la menjadik2x sebab ader abang yang na leyh jage aku...hahaha bukan nyer jadik yang terbaek... jadi yang maken nakal..kacau sana usik sini..
BERLAJAR????
jangan harap!
maen jekkk...memang wanted la aku dulu mase skolah rendah asal muka aku jekk ta pernah nak siap omework yang cikgu bagi..macam denda aku dapat tapi tak jugak aku wat omwork tue...macam aku cakap JANGAN HARAP! hhahaha
naek sekolah menengah rendah?? aku jadik baek sket la...
CIKET LA...
hahaha..sebab mse f2 aku pengawas!!!makin la aku mendajalkan orang hahaha..tapi aku dengar cakap cikgu mula nak dengar la...ustaz lak yang jage dak2 pengawas nie... memang sopan santun la time tue...hahahaha....sekolah lak kat kelantan memang kene berubah la....
bila dah pindah seremban balik...ahaha..memang aku ta leyh lupa aku jadik orang paling diam...turut jek ape cikgu cakap..hahaha ntah camner la aku jadik macam tue... bile perjumpaan 3 penjuru jek cikgu mesti cakap aku nie BAEK hahaha bonda ngan ayah memang terkejut tahap berok la kan ta pernah2x anak perempuan dye nie turut cakap cikgu..hahaha..
ble da naek form 4 hahahaaha..tanduk ngan ekor mula kuar la kan..hahaha...ponteng kelas..tidur dalam kelas ta wat omwork akaun memang pabret la kan hahahaakaun bhai...pecah otak aku ngadap nombor ngan lejar...huh!
tapi cikgu2x banyak bersabar ngan aku..terutama ummi ngan cikgu maziah...ciyez rindu na dengar cikgu maziah aku tue memekik cakap "KAMMMUUUU NIE!!!!!!" hahaha rindu cikgu!
bila dah masuk IPTA nie memang rindu kat cikgu sebab kalau aku tak wat assigment pon lect aku just cakap dengan nada cool kalau ta hantar tak ader markah...
huh =.="
hahaha...kenangan semua tue...
and buat cikgu2x yang pernah mengajar saya 
TERIMA KASIH ATAS JASAMU!!!!







0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea