Saturday, June 18, 2011

entry semperna hari bapa and birthday my lurvly sistar !

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum!! senyum :)
aha!
ukeyh sekarang nie menaip dengan sebelah tangan hahaha.... jari aku makin ukeyh la kan.... ha ah ukeyh la sangat kan sampai bonda pun kesian ngan aku...waaa... terharu bhai :')
korang hader???? tettttt....
back to my entry...ekceli aku compius gak r...hari bapa nie biler ea?????
tapi...ader aku kisah??
sebab bagi aku hari2 hari ibubapa...sebab dorang sentiasa ada dengan aku... cuma kita jekk r sedar or ta bertapa besar pengorbanan dorang kat kita...kalau ta der hari2 spesel nie compo r kita nie jadik anak ta mengenag budi nyer....
bila ader hari2 spesel nie...ader la citer khas ntok ingat dorang ta kira r dorang hidup agi or da mengadap Illahi.....yang da tader tue... yang kita mampu adalah menhadiahkan AL-Fatihah~
hm...so di sebabkan ader kesempatan nie aku bersyukur and berterima kasih pada ayahnda aku yang banyak berkorban untuk 3 orang anak nyer yang nakal and ta abis2 memeningkan kepala ayahnda...heee :)
banyak pengorbanan ayah kat kami 3 beradik yang tak mampu untuk cik. Zaza ungkapkan satu persatu sebab itu la yang menjadikan kami sedar diri..setiap air mata ayahnda kerna susahnya membesarkan kami... cik.Zaza berusaha untuk membahagiakan ayahnda n ibu dengan kejayaan kami 3beradik... AMIN~

:
:
:
ukeyh keluar dari citer sedih aku...merantau lak kat citer 19 jun 1992...jeng..jeng..jeng...lahir la baby comel lagi kiut miut...anddddddddddddd......
sangat nakal.....
huahuahuahuahuauauauauau.......
iaitu LADY ANN....
tadaaaaaaa....
Allah selamatkan kamoooo...
Allah selamatkan kamooo...
Allah selamatkan LADY ANN...
:
:
:
:

horayyyyy....sekarang ko da tua.... da 19tahun da.....
kita bersahabat un da..... 4 tahon.....
selamat babe! semoga ko dapat ape yang ko hajati....
and keep smile :D
:
:
:
:
nota kaki : citer personal taste ngan merry me! mary mane howt????
pesanan penaja click
l
l
l
V

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea