Sunday, June 12, 2011

st.sungai gadut

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
semalam ta plan un na gi memane...tetibe lak lepas beli sarapan bonda memekak suroh siap2 pakai baju kurung bagai....haishhhhh!!!!!
dah siap2 baru r bonda bagi tao na g kenduri cukur jambol anak kepada sepupu aku....name???haha lupe lak...agak lame lepak kat jelai tue..dengan muka sakai aku...haha satu hari ta tido..
alolololooooo...comelnyer....sayang la..rambot trojan da botak dik...hehehe

pas tue g kenduri dari pagi sampai petang memang aku cam tunggul je la an..ta tolong orang pon hahaha....mase balik aku gunakan dengan cermat...Membuta..zzZZZzzzzZZ..hahaha :D
sedar2 jek aku ingat da sampai umah..harammm...bonda ngan ayah bawak kitorang 2beradik dating satu family kat stesen komuter sg.gadut yang baru bukak tue...berejam gak tggu tren sampai....aku ngan adik aku bgi la peluang dorang dating...huh!!1melepas nak tengok shin chan ngan doremon...T__T
balik jekkk aku sambung tidoooo hahaha balas dendam kat dorang dera aku ta leyh tido semalam...agagaga....
l
l
l
V
click okeyh :)






0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea