Wednesday, June 15, 2011

rutin mencarut

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
okeyh assalammualaikum...sebelum aku lepas kan carutan seth tan aku....baek aku bagi salam dulu..kan kene hentam macam aku bukan islam lak kang...ukeyh...
shial..gampang..bangang..buduh...luck nut..lahabau..nate berok!!!!!!!!!stupid!! okeyh aku ta pueh ati lagi na mencarut nie tapi malas lakkk ta taip....memang na bagi penyepak jek kan...
dengan muke comel ko tue and tanpa rasa bersalah ko leyh sengat aku????!
baget muker comel! leyh ko suke ria lepas sengat aku ea!!
damn!!!
pepagi lagik aku da bgon kol 3 pagik lak tue ko ader??...damn! dah la aku sorang2 jek seb baek der lak mangsa aku sekor nie..ahahahaha milo *kucing manje aku a.k.a nyawa aku*..tido atas lappy aku nie..hammmboiiii suker ko ea tidor berkatilkan lappy aku ea,,,naseb ko la milo...
pe lagi dengan tanduk kubau,,,aku kaco dye tido....hahaha memule tue cuak gak r aku gerak dye leyh ta bergerak...eh mampos da ke kucing aku nie??? aku angkat dye then aku goyang2 kan dye...baru la dye bagi respon menguap mcm rimau...haishhh ikot pragai sape r ko nie milo...*aku jugak....tido mampos* then.........
aku ingat na la buat baek kat bonda aku pepagi bute nie kan...then ayahnda ngan kereta kuda kesayangan dye g keje..aku ta der keje bagi la ikan makan sebab dorang da macam ikan lemlumbe jek dok melompat2... lepas tue tengok adik aku berjalan kesedihan tue merangkak g skulah dye a.k.a ex skula haku...sooo....
dengan mood yang baek aku tibai la penyapu kat dapor...sapu la umah....tenok lak laman umah aku yangcomot tue tergerak r ati aku na kemas laman umah..sedang aku syok susun slipar yang bersepah dek dikerjakan oleh kopi *sekor agi kucing aku betina tapi cm jantan sker lepak luar malam2 bute ntah ikot pragai sape la ko nie* haku jugak....
zappppp....
aku ta tao r la kan ko ke sedara ko si penyengat yang baek ati bagi ekor ko yang pasan howt tue kan...
memang aku suker mencarut pepagi buta nie... seb baek aku senyap mencarot lam ati jekk r kan..t mcm kilat lak bonda dok sebelah aku...huuuhhhh saket kene sengat nie memang lazat...denyutnyer sampai skunk ta ilang agi skrg nie jari aku da bengkak and da macam belon....kalu di rasa cam mampat jekkk.....sooo aku diam jekkk...haha buduh!

keadaan jari aku..plaster tue ne elak bise dyer merebak...buget cm kne bisa ular...
weehuuuuu~
ukeyh skunk aku da tkot pg td ok jek..skunk bengkak n susah na gerak!! sakit!

moral dari story aku nie
:
:
mata tue tengok selipar bukan tengok abang bujang rumeh ujung tue g keje...gatal lagi... padan muker ko!!!
jom tengok wayang------------->





0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea