Friday, August 19, 2011

-__-"

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum~

mood agak tak menentu sekarang nie...
*dah jgn na pikir bukan2 ukeyh
sekarang agak bad mood, bengang, tension, kusut, sedih, tak tenang~
*maybe aku mulai jauh dari Maha Pencipta -_-"
terasa berdosa~
sorry kawan..sahabat...sorry...kalau aku ader buat korang terasa bial aku tetibe jek buat bangang kat korang~
sebab tak semua masalah aku mampu cerita kat korang...
hee aku harap korang paham~
sebab masalah tue datang bukan aku yang mintak taok...
cume aku mintak tolong jangan tambah masalah yang dah ader sebab benda nie semua buat aku dapat migrain!!! macam na pecah kepala otak aku...
sakit taok T__T
ape masalah aku janganla tanye ukeyh...sebab aku na masalah tue pergi macam air yang mengalir... 
SORRY!
;
;
;
;
;
notasampah : blogwalking~ cantik belog korang!!!! *jeles!

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea