Tuesday, February 21, 2012

bocor lagi??

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalamualaikum.....
aku seorang stalker yang tak pandai mengawal hati...ya aku sangat bencikan kau sebab mudah kau menguris hati aku walau kau tak pernahb inginkannya...tapi! aku sayang kau  walau kau tak pernah berusaha merebutnya...
kau tidak sekacak mereka yang pernah hadir dalam hidup aku...kau juga tidak pernah bersuara dihadapanku..tapi kenapa hati aku terhenti melihat kau?
siapa sebernanya kau? kenapa kau?
selalu aku termenung memikirkan kau..jauh aku hilang dari dunia nyata untuk tembus melihat kau...
hari nie ia belaku lagi bila satu jawapan tanpa soalan muncul...

kenapa?


DIA
yang pernah bertahta di hati mu masih menjaga hatinya untukmu seperti aku menjaga hatiku untuk mu....
dan kau??
memburu impian yang ternyata masih tinggi dan kau pasti akan memilikinya...aku medoakan itu...

DIA..
adakah kau masih menyayangi dia? kenapa kau dan dia terpisah?
absesnya aku ingin menyelokar cerita itu...
seperti yang kau coretanmu yang lebih menyakitkan apabila menyintai seseorang yang tiada upaya menyatakan cintamu kepadanya...
aku akui aku seorang gadis yang penakut kerana aku bukan mereka yang terlalu berani menyatakan cinta...
kerana aku terlalu ingin menjaga kamu di hati aku...

DIA
selalu ada untuk mu sedang aku?
hanya memerhati dari jauh..
dia ada tika kau berduka sedang aku?
hanya memujukmu didalam hati aku sendiri..

And i will face it


aku ingikan yang terbaik untukmu....

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea