Sunday, February 5, 2012

ikan bakar

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalamualaikum.....
salam maulidul rasuL
selawat keatas rasulullah s.a.w yang sentiasa merindui umat baginda.....
orite!
3hari gua cuti...
gua rasa macam heaven gila!
hampir setiap waktu aku lepak dengan kesayangan aku...
family and besties :')

yeayyy....just me , mom , and dad only!!!


dengan family aku habiskan baucer 1 Malaysia hehehe...

tak baik bazir baucer tue.. tengok macam den boli papan karom...

dengan besties lak menghabis tekanan dalam otak!!
hehehe
tapi memang gua pueh hati...siang malam keluar jek...
and gua ader gak try buat ikan bakar ala-ala ikan bakar serkam...haha sampai menjilat jari der....
thank alot kak ina sebab resepi ikan bakar kak ina..memang sedap adik makan dengan family berpingan2 woooo....

ikan bakar.ikan bakar.ikan bakar!!!!!

okeyh adiosss!
sayang lu beb!
muahhhhhhhhzzzzz

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea