Sunday, February 12, 2012

padah stalker

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum...
padah aku stalker blog ko malam2 bute nie...
nie la aku dapat...
paip mata bocor!
ko tahu?? tak kan!!! 
sebab ko tak pernah tahu aku wujud...
dah lame aku tak menangis sebab lelaki...hampir 4 tahun ko tahu tak??! tak kan!!! sebab ko tak pernah peduli...ye aku tahu member2 aku yang lain mesti marah bila tahu aku menangis sebab ko!
sebab aku sendiri tak pernah tahu sejak bila aku nie betol2 sayang kat ko...dulu yer aku benci ko...sebab ko senior paling "kerek" dengan aku....siapa ko??!
aku tak dapat nak cakap siapa ko kat member2 aku...mungkin dorang dah tahu...
ye dulu aku benci tengok ko sebab ko tak pernah nak senyum macam kawan2 ko....ko dingin seperti aku ade salah dengan ko...!
sekarang dalam diam2 aku stalker ko... aku sendiri tak sedar...kenapa? aku sendiri tak tahu! jangan tanya aku! 
perit bila tengok kenangan ko dengan dye...yes aku rasa terguris.. 

kita menangis dulu baru boleh ketawa
aku nak menangis dulu baru aku ketawa sepuas2 nya!

- okey bye! -

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea