Saturday, March 17, 2012

cold war

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum...
sorry la keyh kalau ade classmate aku yang bace nie then terasa hati ke hape ke...
aku just tulis pada pandangan aku...bukan aku nie baik sangat ke hape... at least aku tegur untuk semua....
kita nie satu kelas babes! gadoh pon tak guna sebab hari2 jumpe..takan la satu kelas ta tegor kannnnn....
so...please stop blaming each other... jangan ingat marah kau jek...kita nie manusia masing2 ader marah...kalau semua nak meletup haru biru jadinya..
sooo please kawal okeyh !
latih diri kita semua untuk tidak MANJA boleh? chill laaa sebab cuti je kot....adoihhh masing2 dah 20 TAHUN then you all should be mature !

nie bukan sem kita yang terakhir...kita ader lagi 2 sem nak hadap muka masing2
aku sayang korang !

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea