Saturday, March 10, 2012

semester stress

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum..
hambek kau..semester stress hokey bukan minggu stress...highlight sikit!!
hokeyh awal bulan ritue name aku naek untuk audit...audit nokkk ko hader??? tader kannnn..untuk sem 3 name aku ngan classmate aku naek..sebab???? rahsia aku ko sibuk apsal? *haha
hokey dah la nota2 aku yang sem 2 dulu mana ntah aku campak aku ta ingat..sem 1 jangan cakap la kan memang lesap entah mana ntah...tengok cakap pon da ta betol..lantai bilik aku memang dah tak nampak dah...sibuk dok susun fail MQA uh..dah lah last minit naek name aku..satu hari woi nak siap setebal-tebal fail yang ader...*kau mampu?
tambah lak ngan kokurikulum aku..hambik...*sape suruh kau drop time sem 2 kannnn...
pergghhh penat tue jangan cakapla kan...asal balik jek mesti aku ter-lelap jap kat katil...terrrrr hokeyh...tapi sebelum pukul 7 aku da bangun...tidur pon tidur2 ayam *tak tao ape maksud tidur2 ayam bukak kamus....
presentation aku sem nie aku rase mengalah kan presiden2 yang ade kat dunia nie..maklumlah aku bakal presiden wanita *HAHAHA!
lepas satu...tiga yang datang huhhhhhhhhh memang aku suke presentation nie...video aku pun ala kadar jekk...nak buat macam mana aku blaja HOTCAT bukan multimedia wekkkkk :P
quiz aku????
hahaha bab nie best sebab??? lagi 2 jam na ader quiz baru bagitao aku *sh$t
bila masa aku na bace?????kelas dah ta ade rehat...direct sampai petang kelas malam lak jangan cakap la kan....naseb aku fresshhhh time kelas malam....
haishhhhh
test????
yang nie up siket la...esok test hari nie baru tao..tue pon kalau ader information kalau tak ader surpriseeeeeeee......hambek tao-tao dah dapat test atas meja...*anjat gurl-gurl
jawab la ape ade dalam otak..*tapi biasenyer aku open book hahaha
resume aku????
hahahahaha
dahhhh siap dahhhh jangan risau...TAPIIIIIII!!!!
mana hotel aku na p practical pon aku tak tao...kejap PD..jap bandar melaka...jap ayer keroh.....hurmmmmmm....serabut lak aiiiii....aku ta nak wat practicak kat teja woiiiiii!!!!!!!
semak aku ngadap poli....
rinduuu???
hoiiiii sape tak rindu woiiii budak-budak lelaki kelas aku pon tao balik tiap2 minggu....jumpe ibu ngan ayah dorang...nie kan aku budak perempuan....kalau dengar suara bonda mesti leleh ayak mata habaQ hang tapi aku tabahkan jek hati aku bertapa kat sini 2 bulan lagi :')

kalau tak AKJ aku sem nie tak tao ape la nak cakap~


notasampah : bukan tak sayang..dalam lelap selalu terbayang,
bukan tak rindu...dalam doa masih menyebut...
sabarlah 2 bulan jer lagi 
pasti anaknda muncul 
dimuka pindu memeluk bonda dan ayahnda :')

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea