Friday, April 20, 2012

final exam

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
salam . hye !
minggu nie semua kengkawan aku tengah mengambil mood final exam . nescafe kat kedai aku boleh comfirmkan menjadi kegilaan pelajar2 politeknik .
tiada masa untuk berjimba2 , horey2 , melayan movie , games , dan lain2 .
termasuk aku !
kekusutan melanda disebabkan aku memang ta suke menghafal !
aku lebih suka pada practical dari teori huh ! -_-"
housemate aku akan menjadi mangsa aku untuk menerangkan semula nota2 yang ade .
hehe .

bertimbun lg nota nak kene hafal

jangan terkejut kalau lepas nie gua pakai cermin mata sbb bce note dlm gelap

gua dah ta larat tengok nota2

huh !
sekarang gua nak fokus kat study dulu . lepas final exam baru gua berjimba2 ngan sahabat gua , dan mereka yang paling gua sayang FAMILY gua !

-_-"



yeahhhh !

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea