Wednesday, April 18, 2012

paintball or painball

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
salam .
hari nie ade karnival jabatan pelancongan dan hospitaliti .
so wajib la buat mini projek !
huh ! semak tang situ . otak aku sangkut , jem , biul lak bila dengar perkataan WAJIB disitu !
sebab akan belaku dimana ada individu bergelar SELFISH !
memang belaku ponnnnn !
tapi kesah pulak kan dorang nie . aku pon ta nak amek tao sangat . aku bukan balaci dorang teetttttt !
haha .
SENTAP ?
dah tutup blog aku g bace blog orang lain .
shuh ...
ape pon mini projek kitorang LAKU . macam goreng pisang panas ...
pembuat dough 
  
sporting ta dorang ?? heh !
 
terbalik lak hehe :)
meh beli dorang hehe :)
fuh fuh...


lepas karnival nie aku ngan geng2 lain g lak wat test kokurikulum kiteorang . hebat ? aku tao tue HAHAHAHA bangga kejap . ceh ceh . ade lak yang sentap kan . kesah lak aku !
test kitorang tak maen la bertulis nie . kitorang maen PAINTBALL a.k.a PAINBALL perhhhhh .
HEAVEN GYLER habaq hang !
perit dye jangan cakap la kan . aku dah dapat satu chop kat bahu aku perhhh nikmat gyler .


team encik lecture tea kwan do kami :)
hehehe best gyler maen bende nie tp sakit gak r .
jahanam baju kitchen aku !



 ktorang maen painball gune baju kitchen . korang berani ???? sekarang baju aku dah jahanam ! so brader yang confident gyler cakap leyh hilang uh cepat belanje saye McD ! haha
anyway THANKS to encik tea kwan do , brader pengadil , ngan akak pengadil sebab bg peluang ktktorang maen menatang nie next time serius nak maen lg :)


0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea