Tuesday, December 18, 2012

alarhhhhai

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
okeyh first day aku masuk kelas hari nie mengadap satu persatu muka-muka "classmate" ceh na tunjuk yang aku memang "care" kat dorang *tettttttt.. hahaha. Sampai jek tadi macam biasa interview dorang pasal tempat LI sebab mood LI ta abis lagi... fuhhh~ macam-macam story aku dengar... okeyh not bad la memori yang dorang dapat... 
then kitorang pun ke tempat sepatutnya.. as usual aku mestilah dengan kembar aku dok story mory hal-hal berkaitan negara kami.. tetibe lecture masuk... jeng..jeng..jeng...
fuh... first time aku dapat 3 orang lecture dalam satu subjek.. ko ado? ta ado kan... hah amek ko.. lecture lak yang memang kitorang ta leyh masuk kepala lagi sebab tak kenal sangat... tapi kata orang tak kenal maka tak cinta... *tetttttttt... hahaha
untuk subjek commercial nie we're divide into two group.. *amboi.. 
lucky... sebab aku dapat satu group ngan kakak and kembar aku.. but unlucky sebab group aku alaaarhhhai...
sebelum nie kami dah pernah cooperation together tapi.......
hm ..
so ntok sem nie aku harap sangat dorang okeyh sebab dah ade pengalaman balik dari LI kannnn...

don't just make you way but make our way :)




nota sampah : aku dah bayar yuran larhhhhhh ! kenapa tak dapat daftar lagi !

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea