Monday, December 31, 2012

hye 2013 .. bye 2012

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hye..hyeee.. byee..byee... *cettt 
maaff suara agak tidak mengizinkan untuk karoke lagu yang pernah dipopularkan oleh ezlin... hehe hari nie adalah hari terakhir untuk 2012 yeayyyy !!! its new year!!!!!
butttt......
mana ade orang ade kelas time nie !!! arghhhhh... tapi aku ader kelas pulakk haishhh kacau my personal time... ohhh man !! anyway naseb baek laaa kelas tue tak stress sangat..

taksiuman gara2 kene settup balik RC

back to our topic.. macam-macam yang aku hadap untuk 2012 even sekarang pun masih hadap masalah lagi... yelah trouble is a friend kann.... memang melekat la trouble dengan aku.. entah bila la dia nak jadi musuh aku *amboi
hmmm harapan 2012 pun tak tertunai lagi... ape dia???? *shuuuuuuu its secret hahaha... so disebabkan tue aku tarik harapan 2012 tue ke 2013 *lalala
jadi aku pun harap 2013 nie lagi baik dari 2012..

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea