Monday, December 17, 2012

tamat

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
30 november 2012 tarikh terakhir sepatutnya aku berada disana 
tapi aku masih di sana hingga 7 disember 2012
itu semua kerana kasih sayang yang mereka tunjukkan pada aku
** Kalau dulu hati rasa perit meneruskan rutin yang aku sendiri tak tahu kenapa aku setuju meneruskan ia.. tapi kini aku mulai rasa rindu mendalam untuk terus berada disana.. Tempat yang banyak mengajar aku kehidupan.. tempat yang melahirkan kasih dan sayang walau tiada pertalian persaudaraan.. aku rindu hilai tawa mereka, senda gurau mereka... aku mudah menyayangi seseorang yang menunjukkan kasih sayangnya pada aku, jujur aku memang begitu dan aku tak mudah melupakan sesiapa yang pernah aku kenali.. 
kalau dulu aku benci bila dikejutkan untuk memulai rutin aku disana, aku pasti mengomel sendirian kenapa aku pilih ini jalan hidup aku????


Melihat wajah-wajah mereka aduh seperti jarum jam tersangkut untuk meneruskan perjalanan detiknya. aku paling benci untuk berada lama disana.. tapi itu dulu sebelum aku mengenali keluarga itu. sebelum aku merasai kasih sayang yang mereka berikan. kini jujur aku merasai peritnya berpisah dengan mereka, takut andai mereka melupai aku.. cemburu jika mereka menemui penganti aku.. 

rindu ayahnda... (T_T)
notasampah : dalam kesibukan yang aku alami ada rindu pada mereka :')

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea