Sunday, September 19, 2010

♥ ♥ lurveeee...lurveee..and pluss more lurve..♥ ♥

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
lurve???
it hurting me!!!
ramai yang masih tak paham dengan aku memeng semua orang perlukan cinta tapi untuk aku bukan sekarang...sebab aku masih sayang pada DIA...hanya dia yang mampu membuat aku hilang arah..memang kami tak pernah couple..tapi aku dan dia memang couple pelik???
jangan pelik kitorang buat macam nie coz tak nak terikat...tapi aku dan dia silappp..( :'( )
cinta perlukan ikatan menyanta aku miliknyadan dia milik ku...kasih sayangnya pada ku melimpah..sme with me lurve him so much!!walau aku kenal dia dalam laman sesawang but
him still love me..aku pun sayang dia seadanya..aku tahu dia pun begitu..
sulaman kasih sayang kitorang sekejap hanya untuk 4bulan..dia senyap macam tue je...
malam raya 2008 aku terime call dari dia..
"salam sayang???"
"wasalam"aku jawab dalam linagan air mata syukur..akhirnya dia masih pada ku..
"syg ape kbr???"
"baik"aku hilang bicara..yg aku mahu mendengar suaranya dan jgn tinggalkan aku lagi..
"first abg nak mintak maaf coz hilang mcm tue jer...
and abg nak syg tahu yg abg masih syg za untuk selamanya..tapi abg tak nak za masih mengharapkan abg lagi..
what!!!!!!gugur air mataku malam tue...
bila dia ceritakan kehilangan dia selama nie..
"abg dah berkahwin..perempuan tue pilihan keluarga abg..abg dah terus terang tentang kita tapi family tak dpt terima...abg syg za.."
"shut up!!!just shut up..can just leave from my life 4 ever..
dan itulah kali terakhir aku mendengar suara dia...
ape yg membuatkan aku masih tak lupakan dia sebab dia sayang aku seadanya aku...
aku harap masih ade lelaki yang seperti dia..

2 mereka yang cantik dan kacak:

Lady Ann said...

sayangku zaza ,
nasib kiter same .
ko sabar ekk . aku tao ko masih ta leh lupakan dye . maybe bukan jodoh ko . na toa ta , amin slaloo cakap kiter kene percaya pada jodoh . jadi kiter kene percaya pada jodoh . kalo dye mmg jodoh ko , insyaallah takkan ke maner . aku doakan kebahagiaan korangg .

♛cik.Zaza Zakaria♛ said...

..thanks beb!
..aku percaye ngan jodoh..
..tapi akumanusia biasa..
..punya hati dan perasaan..
..huhu susah aku nak lupakan dia..

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea