Thursday, September 16, 2010

Open house or close house????think it!!

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hurwmmm...that what happen to me...
bukan aku mintak dorang masak sedap2x...aku cume nak jumpe dorang tak boleyh ke???
dose ke???
why???
sebab aku tak sambung study lg??
sekarang nieh aku tak tahu???blur!!!still want be a friend or just forget all of them...
serius...aku bengang...sampaihati korang lupa kat aku...okeyh find kalau korang rase aku nie semak sangat..cakap aku blah dalamkamus hidop korang nie tak aku hantar mesej kat korang..korang senyap jeh..jumpe aku pon wat bodoh jeh.. hina sangat ke orang tak sambung study...
weyh..aku bukan tak sambung study...cume lambat jeh sambung study nieyhhhh!!!!
blah r weyh aku tak mati pon kalau tak member ngan korang!!!

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea