Thursday, November 25, 2010

BENGAN+SAKET HATI=aku pun nengesss~

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hmmm..takot gak nak menulis entry nie sebab melibatkan banyak perasaan...terutamanya aku..hehehe..hm..keyh pertama sekali pasal ibu..aku taktahu ape masalah dye..yess aku tahu ibu sakit~ tapi please jage sikit la mulut tuh...aku jekk yang kene jaga hati dye...tuh masalah semalam..tambah lak pagi tadi trip na keluar sesama ngan member tak jadik aduh! sempit otak aku..ingatkan dapat la aku lepaskan tension gelak2 ngan member aku..nie..haish.......petang pulakkes kat kedai~ gedebuk gedebak~ kesnyer sijil yang cik.cun simpan ilang~ damn!aku datang lah kedai nak amek borang aku ntok dorang chop~ huishhhh...dorang tak lah kutuk aku tapi mase aku nak masok tadi aku nampak dorang dok membebel...along marah~tempias nya akulak yang kene...cik.cun ader tanye pasal dorang tapi aku tak lah bg tao citer sebenar..takot nanti aku kene tuduh aku nie bawak mulut...agak malu gak lah aku ngadap along tadi dye tak habis2 memekak~nak tak nak aku buat muke tebal la~aku tak tahu lak aku nie overactingke pe tapi aku terasa gak r pe yangalong buat kat aku..sebab aku tak salah dalamhal nie...ibu pon satu lagi 3hari jek lagi so please...

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea