Monday, November 1, 2010

paper and pen i need u...

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛

Entah kenapa aku hilang arah..buntu dengan dugaan yang bertalu2x datang bagai ingin meminta aku meneman dia..ahaa..sudikah dan sanggup ke aku teman dia..dugaan,,,dush..dush...bak kata perpatah sudah jatuh ditimpa tangga...tapi aku bukan tangga lagi dah....nie keretakebal himpap aku...hahaha...
dugaan nie mcm menghalang aku dari smbng blajar...why???
mula2x masalah keuwangan...then..parents...adoi.....sempat tak aku g sambung blajar....dan saat aku macam nie perasaan rindu pada dia pulak datang adoi...semak jeh lah dia nienak jugak enterfrem....hahaha..sengalkan aku dalam kekusutan hati pun aku leyh nak melawak....huwrmmm..hanyan maha pencipta jeh tahu betapa besar ombak melanda hatiaku nieyh.....

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea