Friday, November 19, 2010

MORE LESS TAH A WEEK (AFRAID)

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hahaha. title pun da buat aku gaban! coz lg 1 minggu lebih jek lagi aku na sambung belajar (oh no!)haha okey actualy aku excited abis ngan sambung belajar ni.tapi mengenangkan kembali cerita sahabat(yang boleh dipercayai) tentang 'kekerasan' kawasan bakal kamsis kami dan 'kebaikan' cik.senior kami (shit!) excited aku hilang (damn) save me dear god ! hahaha bila aku ceritakan dengan abang 'kesayangan' aku.dia boleh cakap abg Amal:hahaha naseb la jadi junior. hampeh tol abang aku tuh! hahaha same la ngan adik dia nie lebih kurang ke perangai. tapi ada lagi pekara yang lagi kusut melanda otak aku nie. borang-borang yang perlu diisi aku tak isi lagi hahaha.medical checkup pun tak buat lagi (omg!) sepat tak ea?? kusut! so moral op da story: sediakan payung sebelum hujan~

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea