Monday, November 22, 2010

penat~ tapi nak menulis~

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hahahaha....hari nie aku berjalan-jalanje keje nyer....hehe hm..but want to thank to cik.comel...c0z sudi bawak cik.tembum buat medical checkup...hehehe thankz beb! sayang ko lebih la...heheehe*_* okey biar aku cerita kemana aku pergi~okeyh...memule aku dan dua orang lagi dara ke bank c*%# bayar duet kereta...jenuh menunggu akhirnya giliran kami...then kami ke giant s!@#$%&* hahaha tempat dirahsiakan nak gi mntak duet kat mesih ATM...kemudian kami ke B*& ntok beli tuttttttttt pon kami kene tggu sangat ramai orang beurusan bengan Bank hari nie..hahaha agak banyak aku mencarut..hehe sorry yer reader...untuk keselamatan 3 anak dara pakcik R,K,danZ huhuuu...kemudian ke klinik..dari pagi sampai la tengahhari baru lah sahabatku dapat mentah darah..(makan)..hehe..destinasinya MD hm..sudah puas kami bergambar pulak..natural lighting untuk photoshoot kami agak menarik membuatkan 3 dara nie gila sekejap..hahahabuat mereka yang ader lalu lalang tuh..MINTAK MAAF la yer....baru lah 3dara nie pulang kerumah.....huish penat jadi penunggu...nielah hasilnya.....

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea