Saturday, February 12, 2011

lawak..suspen..dasyat...

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
Dengan perasaan excited giler bubeng sorang gadis berjalan menuju ke wakaf untuk pulang ke kampung untuk melihat bonda yang tercinta yang kurang sihat..gadis berkenaan menaiki bas seperti biasa duet tiket di bayar kepada kontraktor bas....duduk seperti biasa...dalam fikiran gadis tue..(first time balik sorang2x...okeyh gak...dapat cuci mate ciket..) haisshhh gatal betol pompuan nie...
gadis itu pown duduk memandang ke luar memikirkan masalah yang membalut wayar otak...haishhhh kusut2x...jaoh mengelamun baru la balik ke dunia nyata...melihat papan tanda..hurwmmm selamat datang ke johor darul takzim...hmmm johorrrr....ooo..(aku kat johor sekarang..jaAAAAAAAaaaaaapppppppp...bukan ke rumah aku kat seremban macam mana lak leyh sampai johor lak nie...adoooiiiyaiiiiii...)dalam fikiran gadis itu..
dalam aty dah mengelibak tahap cipan dah...tapi luaran macam ta ade paper un yang berlaku..damn pandai berlakon lak pompuan nieyhhh....hmmmsampai jek perhentian muar....gadis nie melilau carik tiket balik ke MC haishhhh....sementara tunggu bas gadis itu leyh plak jalan2 kat tempat yang memang dye nak pergi...tapi pelik ta mao lak minah tue amek gambar...hmmm..bas yang ditunngu dah sampai..dengan pelahan gadis tue melangkang naek ke bas...haishh tak nak balik ke??? kenape??? untuk ape gadis tue ke situe???hurwmmmm



2 mereka yang cantik dan kacak:

Aku Penghibur said...

ermmm hahahahha lawak tu :)

✖Si Tembam temBam✖ said...

heee~ :)
mmg la lwk..
p time tue gaban gak merakak kat muar sorg2x...
hehehehe...
da la ta ader sedara kat muar tue..
hehehehe...

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea