Friday, February 25, 2011

macam2x

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
semalam hari yang terbaek dalam idop aku..handset aku basoh pakai washer machine hehe berbuih jekkk..(drama jekk)..aku pandang handset tue..aku leyh tergelak..ta tao la ape masalah aku time tue..wayar short kot..haha..bila kawan aku yang sorang nie da nangis aku pun aper agi gaban lar... sebab dye yang basuhkan cardigant aku tueh.....aku lak lupe nak kuar an handset kat dalam tue.."da la handset je kot bukan aper pon... aku pun da ta guner sangat"tue jekk yang mampu aku pujuk..sebab aku pun ta der perasan nak marah kat orang...serius aku pun ta tao kenape...haishhh...and time2x nie lakk bonda ngan ayah aku calll..mane la nak dapat kalau handset aku dalam mesin..haishhh...risau lak dorang..hmm..aku cakap la aku merayau ta bawak handset..malas nak citer sal handset tue dah rosak..kang dorang membebel dari isyak sampai subuh sok pagi...adoyyyy...dah yer ko jangan nangis lagi sebab kalau ko nangis nanti mata ko bengkak macam alien and nanti ko leyh demam...ta mao2x..
penat!!
huh!!balik jek dari kelas tekocoh2x aku siap2x nak g MC a.k.a melaka sentral..sebab arinie aku nak jumpe sahabat aku..haha rindu sangat kat dye...hehehe...untuk mengelakkan yang aku tak ke muar lagi aku bawak la jiran aku si Diah nie..hehehe..thank temankan aku yer...sampai jek MC aku carik barang yang wajib di beli...hahaha kasut..memandangkan kasut aku pun dah hancur dimamah berat yang terlampau..haha..aku carik la kasut baru...perghhhh terbang sudah duet aku...then g carik lak barang laen kalau nak cerita memang sampai esok pun aku asyik dok menaip jekk...hahaha..tett..tett..tett...mesej masok "aku da otw g MC ko tggu kat mcd keyh" tue dia...lama aku tggu mesej dye sebenarnya...aku ngan diah carik tempat kat luar memandangkan kat dalam mcd MC uh ramai orang..dalam kol 2 lebih cik.ayen pon sampai..hehehe rindu ko..borak nyer borak tetiba nampak kak shalin..heheheheee ayu gitu ngan selendang yuna bak kata abang aku..dye tanye ta balik seremban ke??
huwrrmm akak ikotkan ati yang sekeping nie nak sangat balik tapi..hehehe..malas la kalau orang tua si AKMAL AZWAN tue ta der..hehehe...lepas lepak kat mcd kitorang bergerak ke jusco..huwrmm boleh dikatakan setiap kedai yang ader kat jusco tue ler kitorang masok..aiyakkk..huwrmmm masa tue cemburu ngan kitorang lakkkk...aku ngan diah kene balik awal takot ta ader transpot nak balik...ayen lak...sorang2x balik..haisshh risau lak aku...






p/s: ayen...jaga diri leklok...g la wat medical checkup...risau lak aku...

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea