Tuesday, March 1, 2011

handphone berendam tuan makan garam

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
al-kisahhh...thoiiiibbbbebb...
hahahaaaa....giget jari woiiiii...huwrm tue ler aku tengah hadap sekarang nie...handphone aku dah rosak..bahana aku tak kuar kan dari cardigent aku amek ko...giget jari...tapi isyez aku tak marah pown...kat budak yang basuhkan cardigent aku tuh..entah aku pun ta tao kenape...tapi aku betol2x tak marahhh.....
nie la enset wa yang da ranap..
 
hahaha amek kau duet gaji aku kot beli menatang nie sekarang da ranap...jeng..jeng..jeng..seyez weyh bonda ngan ayah aku pon ta tao agi nie..masak aku....seyhhhh...
naseb r cuti sem nie da plan na keje...haishhh compom camera canon aku tertangguh sebab na beli enset baru nir.....huhhhhhhh.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie ler hendset yang aku nak beli...wa tangkap cinta wok ngan ini henset..haishhhh...walaupun dah oldschool sket...tapi..ader wa kesah...yang na pakai aku bukan orang na judge aku..hahahahaa... aku ta guner duet korang pown..wekkk :P
ta sabar na cuti sem


p/s:mcm enset LG sahabat aku pon ader an2x..pelik2xxx....

2 mereka yang cantik dan kacak:

Lady Ann, said...

hahaa, belilahh . nanty biar hp kita samer . weeeee :)

✖Si Tembam temBam✖ said...

hahaha...
okeyh..2x
;)

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea