Sunday, March 27, 2011

DERHAKA KE AKU???

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
intro gambar bonda..
terasa berdosa pada bonda sebab dah seminggu aku tak telipon bonda..
tadi aku call na wish bezday untuk adik..aku berborak kejap...sebak rasanya rasa nak peluk bonda... :'(
nop i'm not crying habuk masuk mate jekk...hm..dah lame kot tak balik last balik pun mase na beli lappy nie...hmmm last bulan 2 kot...hmmm...sampai bonda cakap tiap2 hari dengar suara aku bagi salam kat umah..YA ALLAH...berdosakah aku buat bonda macam tue..rindu sangat bonda pada aku...bukan aku tak ingat pada bonda tapi keadaan tak mengizinkan aku untuk balik jenguk bonda...alhamdulillah bonda faham keadaan aku..tapi masih terasa bersalah pada bonda...rinduunyaa bonda pada aku dapat aku rasa melalui suaranya...YA ALLAH ampunkan hambamu ini...bonda maafkan anakmu ini... terdengar suara sebak bonda walaupun banda cuba untuk sembunyikan dari aku.....pesanan bonda pada aku...aku takan lupa..aku akan ubah keadaan keluarga aku..."fara rindu sangat kat ibu!!!!!! nak balik!!!"
.
.
.
.
.
.
.
p/s:28.3. selamat ulang tahun pada adik aku AKAMAL AFANDI ..n rakan aku.. SITI RADZIAH

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea