Thursday, March 10, 2011

bersyukur...takut...sakit...kehilangan...

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
huwrmm kali nie aku ta tao kenapa lepas dengar cerita-cerita tadi aku rasa bersyukur sangat sebab aku masih ade family , saudara , sahabat , kawan-kawan , tak tertinggal kucing yang memahami tuan dye yang agak mereng nie...hehe (sayang giler kat korang) aku jugak bersyukur korang ta pernah tinggalkan aku walau ape un duggan korang hadapi...korang tetep ade dengan aku..
.
.
.
.
.
sayang ko ayen !
.
.
korang ! syg korang !
.

.
dhk 1c syg korg gak !
.
.

v4 roomate n jiran ku ! syg ko!
.
.
kopi ! a.k.a katek haha love u la syg!
my boi...love more haha milo !
*huwrm... pic nan family ta der...coz enset da rosak so...yg mno ado yolah


tapi bile dah ramai yang aku sayang compom akan berlaku kehilangan dan aku taknak kehilang itu berlaku dalam hidup aku lagi sebab rasa sakit tue tak pernah nak ilang...setiap kali nampak or lihat or whatever la kan kompom sakit....
sakit dye tuhan jek yang tahu..kadang2 tue menangis sendiri..tak tahu kenapa...
aku sayang semua orang yang aku kenal n ofcoz aku paling sayang kucing aku...hmmmm...














nota sampah: kalau korang jatuh cinta pada seseorang korang bgtao ke korang diam2x????

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea