Saturday, March 19, 2011

minggu malas! !

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii !!!!!
lama aku tak update belog nie kan..kan..haha..maca ader yang peduli...last week aku baru jekk balik dari kem polibriget..haha kenangan gak r bile dapat mandy kat "wanderland" tue kann..kan...haha maen tepuk2 tangan ntah pe ntah mane dye..aku lupe...haha...memang mak bapak aku antar aku g poli jadi drummer tepuk2 tangan..hahaha (saya hanya bergurau sahaja...)tapi best jugak la kan dapat maen flying fox..kayakkk...walkalone..(alone la sangat kann..hahaha jgn jeles aku jalan berdua ngan abang tak tao name..)haha follow the leader...banyak gak r aku un ta tao ape nme bende permainan dorang tue..gambar???? huwrm pueh aku nunggu ta gak di upload oleh fesi2x..enset aku???paham suda...hahaha...huwrmmm selasa lepas kelas aku ader wat bengkel makan beradap...malas nak ber cakap tengok je le gambor nye...










sooo...ni la hasihnyer...hmmm agak pemalas sekarang nie...penat !!! streeesss pon ader gakk nak senyum kat orang pon malas sah kan senyum kat orang..nak balas senyuman orang pun malas...entahlah ape nak jadik nie...baalik bilik jek mesti tido...malam lak berjage wat assgment tak pon blog walking...sekarang nie aku busy ngan study..na exam..haishhhh..examm..exam...exam...huwrmmmm -.-"

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea