Friday, March 25, 2011

terima kasih atas kurniaan MU YA RAHMAN....

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
hwmmm..
syukur alhamdulillah sebab aku dihadiahkan kurnia yang indah sedang aku kehilangan permata..thanks!!semalam terluah jugak ape yang terbuku dalam hati BFF aku..walaupun tempat tue agak sengal jugak tapi tue lah tempat yang selalu kami lepak..terima kasih BFF sebab terima aku seadanya..N aku terima korang pon seadanya...aku harap kita akan bersama dalam apa2 pun keadaan....siyez hanya korang jek yang tahu masalah aku tue...tak ade orang lain yang tahu melainkan korang yang ade semalam heheheeee..thank coz tenangkan aku semalam...thank sebab dengar masalah aku..thanks pinjamkan bahu korang untuk aku menangis...thanks lapkan air mata aku semalam..THANKS YOU!!!! sayang korang ketat- ketat!!! :')
its true..you all is my true friends!
farah,myra,asmaa,tyrah,n aida!!!! love korang!!!

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea