Saturday, January 21, 2012

sweeet 20!

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum...
alhamdulillah....dah 20 tahun aku hidup kat dunia nie...thank to ayah n bonda yang banyak bersusah ntok besarkan aku yang macam2 perangai....sabar ngan aku...segala kasih dan sayang yang d curahkan dan segala keperitan yang dialalmi dalam membesarkan aku....aku ngaku aku bukan anak orang kaya...yang petik jek dapat ape yang dye nak....ayah terpaksa bersengkang mata..bonda terpaksa menahan perit dalam menempuh dugaan selama 20 tahun membesarkan aku..aku bersyukur sangat dikurniakan bonda dan ayah yang memahami dan sporting... walaupun aku perempuan ayah n bonda tak pernah mengongkong hidup aku...ayah n bonda selalu menyokong keputusan aku..dan menegur kesalahan aku dengan penuh kasih sayang...mereka selalu ada bersama dalam susah dan senang aku...
thanks ayah ... bonda...

time to be mature..

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea