Tuesday, January 10, 2012

untitle

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalamualaikum :)
senyum!
aku rase lom lambat lagi nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU!

happy new year..happy new year!

hahaha!
mood membuatkan aku MALAS na update blog..hehehe
hai korang rindu korang...thank datang belog kecil nie... :')
okeyh...aku sendirik tak tao nak update ape...
aku just blog walking jekkk...hehe...
Ya Allah...malasnyer aku sekarang nie....
hmmm...korang!
camner idop sekarang going better ka?
azam taon baru ada jalan ka?
yang lepas apa citer?
hehehe....
aku?
kabur....
sebab aku ta pasang azam pon taon lepas ngan taon nie...hehe
sebab?
same...
MALAS!
haha
sem nie permulaan yang agak kabut gak la..sebab jadual yang tungang langang...aku ingatkan aku jek yang kusut kat politeknik nie..rupenyer jadual pon kusut gak...hmmmmmmmmm

tak tao nak pilih mana???

jadual aku sem nie agak padat ngan study jekkkkk...haishhh tak ader life ntok games...cintan cinton *yarkkkkk...haha hmmmsemuanya study sebab sem depan kitorang nak LI = Latihan Industri...
damn!
hmmm tempat? yes da dapat dahhhh..area melaka gakkk..tapi macam nak buat kat resort..ala2 tepi pantai gitu...pangkor ke..pulau tioman ke...teluk cempedak ke...cempak goreng ke...*tetibe lak....
hahahaha
tapi ambo takot naek bot..hahaha bila da berombak2 ciket kang..keluarlah tsunami badan hahahahaha......
:
:
:

come on be mature as our age keeping smile sayang :)

notasampah: orang dah bagi nasihat..nak ikut atau tak terpulang sebab korang da besar...benda remah kalau diperbesarkan memang la buat gaduh... yang penting jangan sampai melibat orang lain atau berpuak2..memang aku tak rasa ape korang rasa...macam aku cakap nasihat dah diberi..terpulang...aku tak menangkan mana2 pihak...aku jugak tak sokong mana pihak...pandai2 la pikir...korang dah besar..dah tao mane baik mana buruk...

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea