Thursday, January 19, 2012

untitle #2

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalamualaikum~
senyum siket... *like this okeyh :D
haaaa..kan comel tue....kacak...uihhh cantik lak...hehehe
actually sangat2 la boring ketika ini..hurwmmm jum readers..kita main kejar2..hahaha... okeyh... one....two...threee... makkk oiii.. laju nyer pecut....acah jekkk hahaha...aku dah saket2 badan da nie..tak larat na maen kejar2 hehehe... 
senyum :D
hehehe,,,
okeyh stop it zaza!
ini adalah disebabkan tekanan melampau oleh diri sendiri dan didera oleh diri sendiri dan mengakibatkan salah satu wayar dalam otak shock....akhirnya bakal didaftarkan di Hospital Tangjung Rambutan...
salah satu bala yang aku dapat dari aktiviti kokurikulum..okeyh admit it make me become crazyyyyyy!
bukan crazy sebab aku suke tapi menyampah....penat giler!!!
aku pernah ceritakan sem lepas koku aku yang paling latest kompang....hahahaahaha..memang tak leyh blah betol la...disebabkan kekusutan..aku terpaksa drop koku sem lepas...sem nie lagi sekali aku kena ambik koku lagi...at first aku ngan member laen da amek kaunseling...hahaha..muke kusut aku amek kaunseling bhai...
hahaha..dah syok dapat tugasan pertama datang pulak bala...jadual aku kusut..ade kelas lak kol 2ptg...biol gak la kan...so nak ta nak tukar laen..kali nie dah comfrim sebab kalau aku taknak datang petang aku datang malam hahaha! kau hader?
so aktiviti koku aku adalah taekwando!



hambek ko....ader bran?????
siyez aku macam tak pikir panjang sebab kalau aku tak amik comfirm aku kena tangguh LI... TAK NAK aku!!! aku lagi nak habiskan study awal...haha
minggu pertama perjumpaan memang best la kan sebab belom dapat effect lagi...yang second lak jadi bala kat aku...bala ape????
sekarang nie seluruh badan aku SAKET!!!! 
huh!
balik cuti nie aku na rest!!!!
makan rambutan atas pokok..korang hader? tape aku bagi kat korang punyer...
bagi kulit jekk..hahaha
tape..taper nanti aku ingat korang sambil makan rambutan...hahahaha
adios!

0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea