Tuesday, January 31, 2012

untitle #3

nota sampah oleh ♛cik.Zaza Zakaria♛
assalammualaikum...
boring . boring . boring . boring . boring . boring . boring . boring . boring . 
seharian tak ade kelas memang lah sangat boring!
haha
tue la bila dah ade kelas..sibuk nak cuti.. haishh manusia tak tao bersyukur~
padahnyer bila seharian aku tak ader kelas..membuatkan aku jadi zombie malay..keje tido . bangun . makan . online . maen games .tido . bangun . makan . online . maen games .tido . bangun . makan . online . maen games . 
penat nak bace?

take me and bring to the sky

memang aku suka kusutkan kepala otak korang ngan penulisan kosong jiwanya. okeyh ! 
kali nie penulisan yang agak tidak ader kena-mengena dengan AKU...
kesedihan!
setiap manusia yang hidup pasti melalui saat kesedihan bukan?
ya
aku bukan pakar dalam hal memberi nasihat tapi aku cuba membantu mereka yang perlukan aku sebagai seorang insan . rakan . sahabat . adik . kakak .
dan yang pasti bukan musuh!

crying make you more comfort to have better life tomorrow

bukan kerja aku mencari musuh durjana.
saat ditinggalkan mahupun dikecewakan boleh dikatakan pedihnya lebih dari duri yang menghiris. wah berpuitis aku hari ini!
kesedihan dikecewakan . dikhianati . kehilangan .
hidup bagai hilang punca. arah tuju menjadi kabur~

family and true friends alway be with you no matter hard it's

tapi percayalah sayang kamu bukan keseorangan ramai teman bersamamu sayang!
dan kesedihan bukan untuk dipedamkan sendiri tapi dikongsi bersama dan kesedihan yang dikongsi itu akan berlalu pergi tanpa dipaksa .
kerana perkongsian membaluti luka pedih itu. dan kerana itu manusia sukar hidup tanpa teman.




0 mereka yang cantik dan kacak:

 

It's from HEART Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea